Moje meno je Viktor Hodosi, a v centre môjho záujmu je v prvom rade klient, jeho potreby a ciele. Snažím sa vytvárať dlhodobé partnerstvá a vzťahy, založené na otvorenej komunikácii a dôvere.
Aký je môj cieľ?
Mojím cieľom je mať spokojných klientov, ktorí sa ku mne opakovane vracajú. Práve preto uprednostňujem kvalitu na úkor kvantity. Nesnažím sa mať v ponuke 100ky nehnuteľností a pre ich majiteľov a samotný predaj nič nerobiť.
Naopak moja stratégia je úplne odlišná. Pracujem s menším počtom nehnuteľností v ponuke, ale k predaju sa staviam aktívnym spôsobom, aby som mojim klientom odovzdal maximum a pomohol im s predajom nehnuteľnosti čo najefektívnejším spôsobom.
Aký je môj postup?
- Zistenie potrieb
- Analýza
- Stratégia
- Príprava
- Predajná kampaň
- Obhliadky
Za každou nehnuteľnosťou stojí vždy človek so svojim príbehom, preto sa v prvom rade snažím zistiť a pochopiť jeho situáciu a potreby.
Osobná obhliadka nehnuteľnosti a lokality je samozrejmosťou, aby som zistil všetky jej výhody aj prípadné nedostatky, a následne tak správne nastavil stratégiu predaja.
Na základe pochopenia potrieb predávajúcich a analýzy nehnuteľnosti, Vám nastavím predajnú cenu nehnuteľnosti a stratégiu predaja tak, aby sme dosiahli predaj v rámci zadefinovaných požiadaviek.
Homestaging zohráva pri predaji dôležitú úlohu. Ľudia sa častokrát rozhodujú na základe prvého dojmu. Vďaka homestagingu dokážeme vyzdvihnúť výhody priestoru a spraviť byt / dom vizuálne atraktívnym. Štatistiky hovoria, že vďaka homestagingu sa nehnuteľnosti predajú až o 50% rýchlejšie, pričom sa predajná cena zvýši aj viac ako o 6%.
Nehnuteľnosti prezentujem prostredníctvom online prezentácie a platenej reklamy na najsledovanejších realitných portáloch, a zároveň s využitím sociálnych sietí (Facebook, Instagram, Youtube) a rôznych marketingových kampaní v rámci nich.
Veľakrát sa „ľady lámu“ práve na obhliadke. Nepracujem ako otvárač dverí, ale kupujúcich aktívne zoznamujem s nehnuteľnosťou a zároveň zisťujem ich potreby a túžby. Využívam pri tom dlhoročné skúsenosti v obchode, s aplikovaním poznatkov psychológie predaja. Mojim zámerom je totiž uspokojiť obe strany.